HTML

Antigone

Friss topikok

  • antigonee: ja,es remelem,h ezek a sajat irasaid;))...hiszel Istenben?es bizol is benne?tudod,h hinni es bizni... (2010.07.31. 11:14) A szabadságról, a megváltozott érzésekről, a szeretet és szerelem hiányáról..
  • antigonee: na nkm az irasaid kozul ez tetszik a legjobban...erdekes,hogyan mondod ki,azt amit senki sem tud k... (2010.07.31. 10:57)
  • Rony09: Lécci ha írsz tedd éledbe és ne vázlatba!!:D:D Nah pusziiii (2008.05.23. 13:05)
  • kati: Mi édesebb, mint ha van valakid, akivel úgy beszélhetsz, mint önmagaddal. A bajt pedig nehéz volna... (2008.04.20. 20:26)
  • Rony09: Nem Reja nem.. épp az ellenkezője.. (2008.04.06. 19:55) Szerelemről

Linkblog

2008.03.22. 15:04 Rony09

Itthon-kitaszítottságban..

Ma jöttem haza... Szörnyű volt a tegnapi és a mai nap.. Nem értem a férfiakat.. Van egy csodálatos barátnőjük, szeretik őket és mégis... mégis elhyagyják őket azért, mert nem bíznak bennük...
A bizalom fontos... ha a másik lányt szereted minek kellett mást mondanod?
Elhitettél olyan szavakat, olyan érzelmeket amelyek nem léteztek...és most más szenved...
Azt hittem tegnap mindent megbeszéltünk ketten és végre megláttad a dolgokat..
Sajnálom, h nem minden úgy megy ahogy te akarod, de a másik fél is megérdemli azt, h tisztességesen bánjanak velük...
És ha van olyan lány aki még egy esélyt kér Tőled lásd meg és fogadd el!
Nem kell fűt-fát  ígérgetni, de 1 esély sok mindenen változtathatott volna...
Nem ismertél és nem is ismersz... mégis kijelentesz dolgokat...
Először igenis ismerj meg! Szeress olyannak amilyen vok!! Nem tehetek róla, h nem akartam végig nézni, h tönkreteszed magad... A családod és Én is számítottam Rád..
Nem bántani akartunk, hanem segíteni.. Kellenek a barátok:rendben!
De ez azt is jelenti, h másra akkor nincs is időd? Azt gondolod, h pár egyéjszkás kalanddal boldogabb leszel? Próbáld meg.. de én nem hiszem...
Azt mondtad, h szeretni csak egy embert lehet komolyan..tévedsz...
Én is voltam szerelmes! De képes vok újra szeretni, érezni és tisztelni!!
Csak hozzáállás kérdése... Azt mondod túl komoly vok és h te még nem nőttél fel a szintemhez... Lehetséges!!
De én mindezekkel fogadtalak el!!! És nem vok én egy hűde nagyon komoly csaj!!
Csak féltettelek és megakartalak védeni.. látom rosszul tettem...

Szerelemről beszéltél és közben azt sem tod, h mit is jelent az a szó...
Majd ha rájössz (mert egyszer biztosan rájössz) megkeresel majd csak addigra késő lesz és én már máshova szállok tovább..
Nem várhatok örökké és nem is fogok... megtanultam tovább lépni csak nehéz...
Befogadtalak az érzelmi világomba és csalódtam, h pont te romboltad földig...
De újra felépítem..ha nem is egyedül, de barátok segítségével biztosan..
Boldoggá tettelek volna csak te valamiért ezt nem akartad tőlem elfogadni..
Mire rájössz, h mire is vágysz addigra egy lány sem szeretne majd a közeledben lenni..
És vajon akkor számíthatsz-e majd a barátaidra?? mi lesz akkor mikor nekik is lesz barátnőjük?? te meg ott leszel mellettük árván.. akkor ki fog ott lenni melletted és vígasztalni, szeretni? mert az egyéjszakás kalandoktól ne várj sokat...

hát ennyit akartam mondani.. bár még folytathatnám... de minek?? hisz nem érted még...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://antigone.blog.hu/api/trackback/id/tr55392327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása