HTML

Antigone

Friss topikok

  • antigonee: ja,es remelem,h ezek a sajat irasaid;))...hiszel Istenben?es bizol is benne?tudod,h hinni es bizni... (2010.07.31. 11:14) A szabadságról, a megváltozott érzésekről, a szeretet és szerelem hiányáról..
  • antigonee: na nkm az irasaid kozul ez tetszik a legjobban...erdekes,hogyan mondod ki,azt amit senki sem tud k... (2010.07.31. 10:57)
  • Rony09: Lécci ha írsz tedd éledbe és ne vázlatba!!:D:D Nah pusziiii (2008.05.23. 13:05)
  • kati: Mi édesebb, mint ha van valakid, akivel úgy beszélhetsz, mint önmagaddal. A bajt pedig nehéz volna... (2008.04.20. 20:26)
  • Rony09: Nem Reja nem.. épp az ellenkezője.. (2008.04.06. 19:55) Szerelemről

Linkblog

2008.08.02. 10:08 Rony09

Nahát! Nagyon régóta nem írtam ide.

Az érettségi óta sok minden történt velem és gondolom mindenkivel. Szuper ez a nyár!:D Nagyon kíváncsi vagyok, hogy kit hova vettek fel vagy hogy ki mit csinált ezen a nyáron. Ezen a nyáron felhagytam az uncsi mindennapos "szórakozással". Egy remek állást kaptam ahol jól keresek és nagyon sok új kapcsolatra tettem szert. Új társaságba kerültem, új barátokat szereztem és van egy nagyszerű ember az életemben már (kicsivel több, mint) egy év óta akivel nagyszerűen kijövök, boldog vagyok és új ember. Az utóbbi időben néhány csúnya balesetet kivéve nagyszerűen telik a nyaram és remélem legalább ilyen jól fog kezdődni majd a szeptember és az újév. Huh! Főiskola,egyetem. Igen számomra ez fontos. Ezt az évet év halasztással kezdem és dolgozni fogok, mert előbb-utóbb úgyis bevezetik a tandíjat és így legalább lesz pénz rá. Mindenkinek ajánlok, hogy suli mellett dolgozzon, mert nagyszerű lehetőségek vannak fennt az interneten, melyek pont nekünk fősulisoknak ill. egyetemistáknak szól, és jól is lehet vele pénzt keresni.

Akit éredekel nézzen utána a neten.

Nemrég tudatosult bennem, hogy sok fiatal a főiskolai évei alatt akar elköltözni. Ez teljesen rendben is van, hisz sokkal jobb önálló életet élni, mint a szülőkkel viaskodni(tisztelet a kivételnek).De előbb én azt tanácsolnám, hogy kezdjül el a suli, szerezzünk új ismerősöket, új barátokat és egy jó állást. Mégpedig azért, mert ha többen mentek egy albérletbe kevesebbet kell fejenként fizetnetek és tudtok egyéb dolgokra is koncentrálni, mint pl.: a tanulás!:D:D:D

Remélem mindenkit felvettek oda ahova jelentkezett és kellemes nyara volt ill. még lesz:D Mindenkinek sikerekben gazdag évet kívánok és akit tényleg érdekelne a munkalehetőség nézzenek utána. Ha valakinek esetleg cím is kellene, ő nyugodtan írjon ide és én szívesen válaszolok ill. megadom a címet.

Sok sikert!!:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://antigone.blog.hu/api/trackback/id/tr69597046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása